Sunday, October 11, 2009

~penat= xlarat ~

penatnye xtau nak habaq lagu mana....yang pasti aku memang exhausted harini...tapi lepas shutdown minda aku ni utk seketika...aku dah kembali bernyawa...minggu ni memang byk keje yang dah menanti...huh!!malasnye...

pagi tadi wat presentation...hmmm...even kena hentam terok tapi aku rase bangga ngan ape yang dah aku n member2 group aku wat...komen aku utk presentation tadi:...we really done a good job after 3days working in really2 hard time...hahaha....sampai xtido semalaman...dasat2....

tp mase presentation tu aku rase cam nak marah pon ade ngan segelintir manusia yang tinggal kat sini nih yang memperlekeh kemampuan orang kite..bukan nak aku kate aku ni syg UTeM sgt2 tapi since aku da jadi pelajar UTeM ni, i should proud to be one of UTeM..dalam melahirkan graduan yang cemerlang,gemilang dan terbilang memang la kena take time...even UM nak jadi universiti 100 yang teratas kat dunia ni pon nak kna amik mase yang lame...nak compare ngan kite yang baru setahun jagung ni mmg xpatutla...da macam nak comparekan budak yang baru 2tahun lahir ngan budak yang da 11tahun...xpatut...xpatut....

cheeewah...cheeewah...semangatnye aku..tapi....aku bukan terlalu fanatik ngan UTeM tapi aku rase sume universiti baru pon memang cam tu...baru nakmencipta name...tambah gi ngan facilities yang serba nak membangun ni...erm....aku percaya je yang satu hari nanti UTeM pon mampu mencipta nama di persada antarabangsa...tapi kena amik mase la...tambah plak kite universiti teknikal yang pertama di Malaysia...huhuhhuu......bile mase tu tibe, org yang dok memperlekeh kemampuan UTeM leh la nak membangga diri plak ngan UTeM...sbb die one of warga UTeM satu mase dulu...huhuhu..

Dalam UTeM nih, de je certain lecturer yang bersemangat nak membangunkan UTeM atas dasar cintakan ilmu...aku kagum ngan dorang..dengan semangat dorang n innovasi pemikiran dorang...kalo sume org dalam UTeM ni camtu, mesti UTeM terkenal ngan cepatnye... hihihi...tapi camne pon xbleh gak terus terkenal pada tahun pertama kelahiran..kna amik mase 10tahun or lebey gak la...hehehe...

Ape2 pon...GO UTeM GO...=p

0 comments: