Saturday, June 05, 2010

Happy BesDay budak ComOt

Khamis lepas besday ijan...pagi2 lagi die dah buat kecoh kat dlm lab..gtau yang haritu besday die...kak jurifa (dulu lecturer aku, skang dah jadi mmber seangkatan..hehehe) pln nak celebrate besday die kat McD ayer keroh time lunch..tapi sbb aku byk sgt keje xsiap lagi..aku xdpt follow...then..malam tu...terjadi la babak suprise party utk si ijan..mmg suprise pon..sbb bnd ni xplan pon..tbe2 je si niza n dk2 umah ijan yg laen nak celebrate...tapi tanpa kerjasama aku n epah..ssh nak laksanakan..memandangkan plan pertamanye aku epah n ijan nak mkn nasi lemak kat kedai taman kasawari je...hehehe....tapi plan yang mengejut tu sungguh mngujakan...huhuhuhu..aku n epah xbrape pnd belakon..tapi tetap menjadi...heehee..puji diri sendiri..(i always like that...huhuhu)...


kek yang sedap..







lokasi penggambaran



ijan n epah


hidangan yg meyelerakan...



mereka yang turut serta


bersama tuan tanah...hehehe

0 comments: