Tuesday, November 23, 2010

s.e.n.j.a .i.t.u

senja...munculnya cuma seketika..hadirnya memberi ketenangan jiwa..mendamaikan rasa...ecece... permulaan bicara yg sungguh puitis..kembang tekak aku jap..ngeh3....

ok stop cite senja...mak cik sblh umah kate bdk2 kuar senja nnt kena sorok antu...tapi aku bkn bdk lagi..so boleh r berseronok sewaktu senja..ngeh3...(heppp..bdk ni..babap kang..hahaha..)

Minggu ni my sayang, mr froggie dtg wat keje di Melaka...saya suke sgt2...sbb leh kuar dating..sambil menyelam kencing..huh!!kotor r ini org...hehehe....

harini g jln2 ngn mr froggie..mengetest kamera..best..sya sayang kamOOoo lebey.hehehe...(nmpk sgt syg ade makne..kihkihkih...).

sgt2 suke bergambar mmbwa faktor utk aku memiliki kamera besar ni..tapi sbnrnye aku xpandai pon amik gambar...pandai pose je..tu pon yg merepek2 nye pose..budget cun abes..tapi mujur la mr frogie ni terror sket2..suke aku tgk gambar2 aku yg comey..hehehe...sgt gediks aku ni ok..hahaha...

jom tgk hasil fotografi org2 yg xbertauliah ni pegang kamera..hehehe....










lebih byk gambar aku dr mr froggie...sbb aku xpnd...so aku xsuke nak amik..nnt aku marah snd bile gambar yg aku amik tu xcantik...hehe... dr ptg bawak ke malam...pas puas bergambar n dinner..aku blk ke rumah...cerita dating sudah tamat... moral cerita...aku kena rajin pegang kamera..kalau perlu gantung kamera kat tengkok 24/7.. practice make perfect...hehehe...ok, bye...



0 comments: