Monday, January 10, 2011

Hari Lahir..

Ini cerita tahun lepas... da mule aku tulis pada hari yg spatotnye entry ni kluar..tapi tulis sekerat je.. arini baru sempat nak menghabiskan..... xpela kan...blog aku...suke aku le nak tulis ape n nak publish bile pon..hahaha....sungguh kuang asam ini budak..kehkehkeh...

Selamat ulangtahun klahiran utk diri sendiri...hehehe... slps 2hari besday mak n kak z berlalu, muncul plak besday aku...Selamat Hari Jadi diri sendiri...Semoga diri sendiri akan jadi manusia yg lebih berguna... Amin...

25tahun yg lepas...aku dilahirkan kat Hospital Tg Malim...sebelom adek aku lahir, aku leh belagak ngn adek beradek yg laen..sbb aku lahir kat ospital.so nmpk hebat sket.yg len sume lahir kat umah je...keh3....tapi adek aku lebih hebat...sbb lahir kat hospital jauh dr kg..keh3...

aku lahir kol 12.48tghari..kate org bdk lahir tengahari ni degil orgnye...xtau lah sejau mane kebenarannye.. tapi aku rase ..aku mmg ade sket2 je degilnye.xbyk..sket je...hehehe.. ok...xtau nak sembang pe g sal diri snd..kang ckp lebih2 takot terbangge diri lebih2...huhuhu... sekian..entry tamat...




0 comments: