Tuesday, January 18, 2011

Mari bersukan:Badminton


Badminton...merupakan salah satu sukan faberet yg aku n kwn2.. selain g berjogging di Taman Botanikal, mendaki Bukit Beruang n berjln mengelilingi shopping2 kompleks yg ada kat Melaka ni. hehe...

Aku bukanlah jaguh badminton..mase kat sekolah dulu aku xpernah maen badminton pon...tapi bila masok UTeM, ni kali ke 3 aku maen...1st time maen mase degree..aku teman member aku praktis utk maen jadi wakil UTeM.pastu tahun lepas...maen kat depan umah...ngn housemate..time tu ngah syok tgk sukan yg maen kat China tu..aku pon xingat utk piala apa...n kali ke 3, semalam...bile niza msg aku ajk men badminton kat kompleks sukan UTeM..wah..teruja...lame xpegang raket..ngeh3...tapi maen xseberapa...gelak je yg lebih..standard r aku kan....huhuhu....but i enjoy the game...xramai yg join kali ni.. ade la beberapa kerat bdk2 lab aku tu..but maybe next time ramai yg akan join.....hooray...leh maen lagi.. aktiviti sihat yg mengeluarkan peluh..bagus utk kesihatan...sesuai dgn semangat baru tahun 2011..jaga kesihatan utk sihat dan cantik..hehehe...







majulah sukan utk negara...entry tamat...=)

0 comments: