Friday, February 18, 2011

Tahniah untuk diri sendiri

Kelmarin aku dpt call dari KUIM panggil interbiu... Semalam, aku pegi interbiu.Start pukol8.30. Nak dijadikan cerita malam semalam aku tdo awl.. epah suroh...supaya bgn keesokan hari aku nampak segar n kemas... tapi tu lah..kita hanya merancang..Allah yang menentukan... Aku bgn lewat pagi tu... nak g KUIM tumpang Bai..die nak gerak pukol7. then aku plak bgn kol 6.50..gara2 kunci jam tlalu awal dr yg selalu..da dgr bunyi jama aku tdo blk...gile x gile..aku bersiap ngn lajunya.. tak pasal bai lambat g keje semalam sbb aku...tapi mujur la punch die xmerah..kalau merah rase besalah jugak aku...

Da kata terlambat tu..aku terpaksa bersolek dlm kete menggunakan ape2 yg aku sempat capai... tapi sayangnye..yg aku capai tu cuma bedak n krim muka... tadi dengan tudung senget benget.. muka xsempat sapu bedak aku lari masok kete bai... hahaha...lucu betul aku nih... sampai KUIM awal. pukol 8..Bai ajak aku g sarapan sementara tunggu 8.30.

Pukul 8.30 aku naek ke tempat interbiu.. da ramai dah kat sana. Interbiu kali ni utk post lecturer, juruteknik n pembantu tadbir.. post yg nak diperlukan segera... Untuk post sama ngan aku, ada 4org.aku sorang je pompuan.. sessi interbiu kali ni buat secara berkumpulan.. nak kata nerbes sgt tu tak la..tapi aku kurang selesa n rasa diri sendiri sgt comot...

Alhamdulillah...syukur pada Allah yg memudahkan segala urusan... lepas abes interbiu aku g lab ngn epah. sebelah petang, aku dapat call... KUIM panggil daftar masok keje ari isnin 21hb Februari 2011. Syukur..yaAllah...

Minggu depan aku mula berkhidmat untuk anak bangsa... semoga aku dapat menjalankan tugas ini dengan amanah... dan misi aku tercapai..

Ya Allah...Ku mohon perlindungan dan pertolongan Mu..Kau permudahkanlah setiap urusan hambamu ini...Aminn...

entry tamat....

all pictures source:google

0 comments: