Saturday, April 24, 2010

belong to....

ini la orgnyer...org yang selalu wat aku pening kepale lyn karenah die..yang slalu wat aku ketawa ngan lawak n telatah nye..yang slalu aku cari bila aku nak nanges.....ini la org yang aku slalu cari bile aku ade masalah..bile aku marah..bile aku geram..bile aku suka...n bile aku berduka...aku xtau kenapa dia yang jadi pilihan..dalam byk2 org yang ade dlm hidop aku..die gak yang aku cari..hmm...tp die baek ngan aku..jage makan minum aku..jage diet aku...even aku semakin mengembang..die tetap trime aku seadanya..semakin kenal aku, semakin tinggi tahap kesabaran die..sbb nak layan kepale aku yang kadang2 xbape nak betul ni..hehehe.... tapi alhamdullillah...aku happy..walaupon kdg2 tu ade yang pahit..tapi aku terime sbg penambah perisa dlm hubungan...kalau dlm hubungan tu asek manis aje...bahaya jugak..nanti leh kena kencing manis..hehehe..

hmm....okla...tu je..lenkali cite g..papai...

0 comments: