Friday, April 30, 2010

Selamat Berjuang Sahabat...



Dah nk masok 4 thn aku knl ko...dr kite degree smp la amik keputusan nak smbg master dulu...until now kite dok srumah..dah macam2 bnd kite alami...pahit manis kite dok umah sewa dulu smp la kite pindah umah sewa skang nih...ko pon da kenal peel aku, aku pon da kenal peel ko..hehehe...

tp skang tbe2 aku terase cam sedey plak bile nak bpisah ngn ko...erm...tbe2 aku jadi sentimental...aku rase bukan aku sorang rase camtu..tapi bdk2 umah kite yg laen pon rase yg same..kami sgt berharap ko akn dtg semula kat sini..hehehe...

sedih tol rasenye ngn perpisahan ni..aku cam xcaye yang ko wat keputusan utk benti blaja n keje kat sane..tapi mungkin ini jalan yang terbaek utk ko..sbb tu ko pilih jalan ni...lame da kite bersame..macam2 yang kite tempoh bersame...ko kawan yang baek..trime kasih ats sumenye..aku harap ko akn seronok kat tempat baru..jumpe kawan baru..jgn lupe kami kat sini...sob..sob...T____T





oleh sbb mase last day kite kuar tu aku xdpt nak nyanyikan lagu ni utk ko..aku tulis kat sini lirik lagu tu..hehehe...kalo aku rekod sore aku n tarok kat sini takot nnt malaysia tenggelam..hahaha...enjoy dis song..for you my friend..

Memori Tercipta
Shahila

Bergetar jiwa dipersada bercahaya
Pertemuan harapan pertama kalinya
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi
Sukar dipercaya pintunya terbuka

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa

Mengalun suara sesuri bisikan hati
Seiringan mencari haluan berseni
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi
Tiada pun terduga pintunya terbuka

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada ku lupa

Yang terpahit jua termanis
Semuanya bagiku terindah
Kuingati buat selama-lamanya

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa

Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama (3x)
Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa

0 comments: