Wednesday, April 28, 2010

......

harini bgn pg2 da mcm2 ade dlm otak aku..mcm2 yg aku plan...tp sdhnye ttdo ngn plan2 yg  blambak tu..hehehe...pastu bile tersedar, trs siap2 g lab..hmm..arini niat dihati nak dptkan program loadflow utk sistem aku tu..tapi smp petang xsiap2 gak...hehehe..byk maenla ini budak...bile tgk org laen bersungguh2 wat keje terase insaf sket..mule la smgt berkobar2 nak siapkan projek aku tu..tapi bile  mengadap pc..fesbuk yg aku lyn..ish2...bile nak berubah tah..hehehe..pukol 5.30ptg, niza,zue n ijan ajk g mkn KFC kat bt berendam..perot xlapo pon tapi xpe la melayankan kwn2 sekali sekala...hancus program diet aku..hahaha...




kali ni tgk ayam goreng sungguh mnyelerakan..xmcm ayam KFC kat jusco yang aku pegi bulan lepas...dok lepak2 ngn ijan mmg penat perot aku dibuatnye..die tu byk tol ckpnye..da tu ape yg kuar dr mulut die sume kelakar..xlarat aku nak gelak..umur die muda g dr aku, tpi da nak kawen da bln6 ni...aku tah bile plak..blajo xabes g nih...hehehe...
hmm..mlm semakin larot, mate semakin kuyu...tilam n bantal pon da memanggil2..huhu..oklah,takat ni je la entry utk arini....gnite...

0 comments: