Friday, July 02, 2010

All about Conference...

Lame tol dah xupdate pape kat blog ni...bulan lepas aku bz tol ngn mcm2 conference... tapi sume bukan utk publish paper aku..tapi utk org laen....hehehe..paper aku tah bile aku nak wat tah....:)

conference sbnrnye adalah medan utk sume yg terlibat utk berkongsi pendapat n apa2 penemuan dlm research dorang..tapi slalunye time nak present tu mmg cam menggelabah je...takot org tanye byk2...sedangkan kalau org tanye means dorang berminat kat topic kite...xtau knape yg bagus tu slalunye menakotkan..hehehee...

tapi bagi aku plak....Best sbnrnye g conference...umpama g holiday yg ditaja..best kan??hehehe....mane tak bestnye, aku mmg menikmati percutian yg sgt hebat..huhu...dr Kelantan ke Terengganu, pastu blk Kelantan utk shopping balik.then blk kg kat Perak pon org byr tambang tiket...then smbg trip ke KL..pon bersuka suki smp demam.. hahaha... ni la demam paling lame aku kena..bdn dah exhausted..maklomlah..da tue..hehehe...

G conference ni best...conference kat tganu, aku dpt berendam kat Pulau Kapas yg best dgn sgt lamenye..berjalan2 menikmati ciptaan Allah yg sgt indah...pastu g Shopping tudung kat Kelantan..sgt2 la best..smp xnak blk..tu baru shopping tudung...hehehe... Kat KL plak, aku dapat naek jambatan KLCC n dpt mkn kat restoran 39. berkehidupan mewah utk 2-3 hari.. hahaha... sbb dok kat hotel mewah la katekan... kalau bkn sbb conference,mst dok kat hotel murah je..hahahaha...

minggu ni, ade conference kat Melaka conference yg universiti snd anjurkan...tapi aku xjoin dah..hehehe....blom sihat spnohnye..lagi pon rasenye khidmat aku kat situ kurang diperlukan.hahahaa...




hmmm..bile nak g conference lagi ek??hehehee...

0 comments: