Thursday, July 22, 2010

Balik kampung

Last week..aku balik kampung...lame dah rasenye aku xlepak lama-lama kat kampung aku tuh...dulu2 masa degree ade cuti semester..so leh dok kat kampong lame2..tapi bile wat master, by research pulak tu..dah xde cuti semester even jadual flexible..tapi jarang-jarang dpt balik dalam tempoh yang sgt lama.


Dulu2 kalau balik kampung aku biasanya naik bas dr melaka ke KL.. tapi sejak tg malim da semakin maju, dah ada stesen komuter, aku dah jarang2 naek bas ke KL. tambah plak sekarang ni, puduraya dalam renovation process g. perjalanan jadi makin pjg. dr melaka - bukit jalil-hang tuah-tg malim. so lagi lecehla guna perkhidmatan bas bile nak balik ke Tg malim. Langkah paling senang aku ambil bas Melaka-Seremban pastu naek komuter terus ke Tg malim..






Best btol rasenye bile stesen komuter ni dah buka.sbbnye memudahkan aku..dah xyah nak kelam kabot kejar bas ke seremban yang cume de due trip je ke seremban..hehehe...

0 comments: