Friday, July 09, 2010

FIFA World Cup 2010



Bola..bola..bola..mana-mana pergi pun orang tengah sibuk bercakap pasal bola sekarang ni..Demam piala dunia..empat tahun sekali buat orang lelaki uruskan mase dorang dengan baek..balik awal sebab nak rehat supaya malam boleh berjaga untuk tengok bola...huhuhu...Yang perempuan pon tak kurang hebatnya...bukan macam dulu2..golongan perempuan sekarang pon dah ramai yang berminat dengan bola..tapi untuk world cup ni je lah yang aku nampak..kalau piala malaysia atau piala2 yang laen aku kurang pasti...hehehe...

Samalah kes nya ngan kawan2 aku sekarang ni...semuanya jadi peminat bola secara tibe2..tak pasal2 semua orang pon nak ada team febret n cakap pasal bola..hmm..aku bukanlah seorang kaki bola..tapi kadang2 tu boleh la gak layan mmber2 nak tgk bola... dulu time sekolah suke gak tgk bola tepi padang sekolah..tengok star2 skolah maen.. tapi sejak menginjak usia ni..xde lah muke aku kat padang skolah g.. hehehe.. mmgla..name pon da bes skolah.. kihkihkih..sengal...

aku sendiri sebenarnya tak pasti kenapa sebenarnya golongan pewrempuan minat bola...sebab pemain2 nye hensem ke...sbb melayankan demam bola, supaya tak nampak cam ketinggalan ke...sbb nak nampak cam ganas sket ke sbb melayankan bf o mmber2 laki yang gile bola ke...or mmg dorang mmg kaki bola... tapi mngilot firasat aku, golongan wanita yang mmg gila bola amatlah sedikit..tapi bukan mustahil utk ada..

Pasal demam bola, aku da kenal beberapa pemain yang hensem yg menjadi pujaan kawan2 aku...yang selama ni aku tak pernah tau pon kewujudan dorang..hahaha....contohnya...
cristiano ronaldo..



hah..tengok pon leh cair..hensem kan???aku da mula terpikat sejak kali pertama tgk die senyum..hahaha..gatal tol minah ni...hehehe...pastu aku dikenalkan plak ngan kaka..pemain portugal...eh silap..brazil..tgk jersi yg die pkai dlm pic kat bawah pon da leh tau tu brazil..bukan kedah ye..hehehe...



pon hensem jugak...tapi aku xla gile kan die sangat macam aku suke tgk ronaldo..wahh...macam da terpikat pada pandangan pertama..hahaha...pastu ramai lagi la yang dorang sebut..tapi kali ni bukan sbb hensem...tapi sbb glemer..hahaha...contohnye messi pemain argentina, fernando tores pemain sepanyol...
Hmmm...fifa world cup da nak smp penghujungnya..malam tadi game separoh akhir...jerman lawan sepanyol..sepanyol menang...1-0..team jerman aku suka gak sbb kaler bendera dorang cantik di buat baju..ngeh3...

Final world cup da nk smp penghujungnya...game yang ke 63 11hb ni...Uruguay vs Germany.pastu final game 12hb Nertheland vs Spain..rasa2 siapa yang menang ek??? n sape yang bawak blk kasot emas???



Go...spain..Go...=)

0 comments: