Tuesday, July 27, 2010

Interbiu oh interbiu


Esok aku dipanggil untuk interbiu...dah lama aku apply keje ni.baru sekarang die panggil..tapi tak pe la...aku hope sangat aku dapat keje ni..sbb aku suke keje ni...hehehe....


kalau ikutkan lipatan sejarah hidup aku, ini interbiu kedua aku untuk dapatkan keje..tapi yang 1st dulu fail..tak apela...xde rezeki..hopefully rezeki aku kat sini..doa2kanla aku...aku takut gak ni..hehe

Persediaan untuk interbiu???aku bukanlah orang yang layak nak cakap sal ni..sbb aku pon cam xready je..haha..tapi yang aku tau aku share lah kat sini...

persediaan untuk temuduga:
  1. dokumen
  2. resume
  3. mental& fizikal
persediaan dokumen fokus pada sijil2 pencapaian akademik & kokurikulum..resume lak kena wat elok2..mental & fizikal lak kena study sket2 la..psl ape2 yang patot...

ok..mlm ni kena tdo awal..esok nak g interbiu...xlh tdo lmbt..nnt otak aku ni ssh nak berpikir ngn baek..hhuhuhu...poyo gile..hakhakhak...


0 comments: