Saturday, October 02, 2010

Dikala Malam

Dah 2 mlm aku susah nak lelapkan mata...sedangkan aku bukan nye sihat sgt...kena jangkitan selesema..yg da buat aku ilang deria bau utk seketika...adusss...dengan cecair yg dok bz mengalirkan diri kat idong aku ni n mata yg xlarat nak buke sptotnye aku da lena diulit mimpi..kenapa lah mata ni xnak terlelap...ape yg aku pikirkan???nape aku pon xtau ape yg aku pikirkan???adusss...kronik ni...Hmmm...bosan tol...jomla jamu mata ngan gambar2 nih....











gambar gadis2 cantik..hehehe...semalam bergambar beriya2 pas balik dr beraya umah kadri n alan...seronok melayan posing2 nih even mate n hidong aku ni cam meragam je...mintak direhatkan..tapi demi berposing, kuteruskan jua..HAHAHA..

Bile dok tgk gambar2 ni, baru aku terperasan sesuatu...aku semakin CHUMEL... hahaha...gile tol...bagai dipam2..KAHKAH...mengutuk diri sendiri disini...misi kuruskan badan dah sebulan dilancarkan..tapi hasilnye menyedihkan sbb misi je yg berjalan...buat nye tidak..HAHA..xpela...bdn naek sbb ati sng kata org..doa2la aku terus bahagie begini..InsyaAllah...


0 comments: