Thursday, October 14, 2010

Entry malam ini...


Hari ini adalah hari Maher Zain mengadakan konsertnye di Malaysia...aku sgt sedih sbb mase dapat tau yg die wat konsert n search sal konsert tersebut tiket sume full house...make, dgn sedihnya menelepon mr froggie dan merengek2..dan rengekan itu xdilayan..sbb silap time utk merengek..huhuhu...sgt sedih dan sgt kasihan pada diri snd...T____T...


aku secara tibe2 je suke kat lagu2 Maher Zain..sbb lirik2 lagunya yg sgt2 menyentuh hati kalau didalami...dan ni la first time aku cam gedik2 nak ke konsert..sblm ni aku xpernah pon menjejakkan kaki aku ke mane2 konsert artis pon kecuali la konsert jom heboh atau pon konsert kat pesta konvo utem.tu pon tgk dr jauh..xpernah nak g myertai secara beramai2 dan berkerumun cam semut hurung gula...xpela...nak wat camne.. bukan rezeki aku...

Aku ngah melayan lagu2 maher zain ketika menaep entry ini.. terasa cam die ngah nyanyi live dekat tepi tinge aku..ececeh..nmpk sgt nak memujuk diri snd...tapi xaci tol..mr froggie meninggalkan aku ketika ini...die dpt tiket free g tgk konsert Adam lambert skang ni..bersama2 encik edir...dan aku???ditinggalkan..uwaaa.....tapi xkisah pon sbnrnye...sbb aku xknl pon mamat yg wat konsert nih...org kate die ni gay..betol ke???ish...jgn mr froggie n encik edir jadi gay skali sudah...nauzubillah...



0 comments: