Sunday, August 29, 2010

Dari Jauh ku Pohon Maaf

26hb Ogos 2010, jam 10pm aku selamat smp ke rumah mak..Alhamdulillah..perjalanan yang mudah dan menyeronokkan...sempat bershopping ngan aznor kat mydin sebelum bergerak dr melaka..pastu bershopping ngan mr froggie pulak kat putrajaya..seronok sgt menjamu mata n menipiskan poket..HAHA...berbuka puasa dengan berbekalkan kurma dan air yogurt dalam kereta bersama org tersayang...menjadi moment2 terindah utk dikenang sepanjang perhubungan...ACECE..


Oleh sebab aku blk kampong terlalu awal, aku xsempat nak memenuhi mane2 plan berbuka puasa...Plan berbuka puase ngan bdk2 lab pon asek tertangguh2.Maybe nak tunggu puase sunat pas raye nnt kot...HUHU...Dari minggu pertama puasa asek bercerita sal nak berbuka puasa sama2..tapi bila Epah da set, semua org pon macam mls2 je nak g...HAHA...mungkin masanya kurang sesuai agaknya...aku pon xtau...Apepon aku berharap semoga Epah xserik merancang...Tiap kali berlakunya kegagalan dalam perancangan...kita kena percaya,Manusia hanya merancang, Tapi Allah punya perancangan yang lebih baik...

Walaupon masih ade lebih 2 minggu kita nak sambot raya, aku dah punya rasa nak memohon ampun dan maaf kpd sekalian makhluk Allah yang mengenali diriku yg kudus ni...HUHU...


Maafkan tiap perlakuan ku yg dah melukakan kalian,

Maafkan tiap pertuturan ku yg dah menyakitkan hati kalian,

Halalkan tiap makanan dan minuman yang terjamah,

Halalkan tiap ilmu yang ku kutip,

Semoga Aidilfitri dapat menyuburkan hubungan silaraturrahim kita sesama insan...

Dengan ingatan yang tulus ikhlas...

Dari jauh ku mohon kemaafan...

Salam Aidilfitri....

Maaf Zahir dan Batin...

0 comments: