Monday, August 02, 2010

Selamat tambah umor...

Semalam aku g seremban..niatnye nak repair hp kak ida yang rosak..hermmm...melayang lagi duet. dah alang2 kat seremban..g lah jumpa mr froggie kesayangan aku tu..ngeh3...sambil menyelam telan lumut...ade ke gitu??.hakhak..


Setelah sekian lama tak jumpa, akhirnya semalam menjadi detik pertemuan aku ngan ija..last aku jumpa die raya tahun lepas...ni da nak masok pose baru jumpa balik..lame la gak...nak masok setahun dah.. pegi rumah die..dulu die dok skali ngn family die..tapi sekarang ni dia dah dok umah sendiri...nak berdikari..baru terasa cabaran hidop berumah tangga..hehehe... alhamdulillah...aku nmpk die seronok and nampak bahagia sngat...tetibe cam terase nak ade family camtu..ngeh3...

die jempot aku dtg umah die malam ahd...die nak buat birthday party anak die..tapi aku xleh nak datang malam ahd..so, aku dtg lah awl sket..da besar dah ummar...comel sgt..miss him already..tapi ummar xnak sgt ngn aku...die suke ngn mr froggie lebey...pelik aku...slalunye baby suke ngn aku..sbb aku kan cam comel..ala-ala babyface sket..hahahaha...perasan lebih...tapi xpela...i'm really having fun with u ummar dhanie..

Happy birtday to Ummar Dhani b Mohd Hisham...semoga panjang umur dan menjadi anak yg soleh...
-best wishes from mummy and daddy...




0 comments: